Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Problem z dziennymi światłami led

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Problem z dziennymi światłami led

    bishop, Wszystko ładnie pięknie ale ta jazdo środkowym pasem :!: :evil:

  • #2
    [O2] Problem z dziennymi światłami led

    Witam mam problem ze światłami dziennymi led zakupione w norauto (takie czarne opakowanie). Podłączyłem jak było w instrukcji i problem polega na tym że po przekręceniu kluczyka (silnik nie chodzi) światła ledy śię zapalają, zapalam swiatła mijania, ledy sią wyłączją a gdy zapalam silnik ledy się nie wyłączją całkowicie tylko świecą ale nie pełną mocą. Czy ktoś wie co jest nie tak? może ktoś miał podobny problem. Prosze o pomoc.

    Komentarz


    • #3
      A nie sadzisz że tak ma być? Może popytaj u źródła czy to jest poprawne działanie. O ile dobrze wiem w O2 FL RS ledy też nie gasną całkowicie....

      Pozdrawiam Marcin
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz


      • #4
        Dzieki za pomoc, napewno popytam

        Komentarz


        • #5
          To może być funkcja świateł pozycyjnych realizowana przez te lampy.

          Moja Octavia:
          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
          Rafał

          Komentarz


          • #6
            Tak przypuszczam ale czy tak może być? wiesz chodzi o przepisy

            Komentarz


            • #7
              W RSach tak jest fabrycznie to chyba może być. Na dziennych świecą się na 100% a po włączeniu mijanek przygasają.

              Moja Octavia:
              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
              Rafał

              Komentarz


              • #8
                rudi80pl, obczaj to: Forum - Octavia Club Polska
                Moja Skodzina

                Skoda Octavia II -
                Opel Astra III -

                Komentarz


                • #9
                  dzieki za podpowiedź, z korzystam z tego napewno ale narazie oddałem światełka do reklamacji bo gościu twierdzi że powinny sie wylanczac, zobaczymy co z tego bedzie

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam

                    Pozwolę sobie podpiąć się pod temat z moim zapytaniem otóż założyłem ledy z przekaźnikiem podłączone po plusie pod bezpiecznik halogenów, minus na klemę i wpięte kablem w postojowe lub w mijania (obie opcje zrobiłem bo chciałem sprawdzić ) i jest tak:

                    - przekręcam kluczyk, odpalam - zapalają się -
                    - przekręcam światła na postojowe lub mijania i ..... w każdej "lampie" świecą dwie diody normalnie a trzy słabo - po prostu przekaźnik ich nie wyłącza, oczywiście kiedy wyłączę światła, Ledy świecą prawidłowo, gasną po wyłączeniu silnika.

                    Metodą testów sprawdziłem że: kiedy Ledy są włączone na zapalonym silniku i świecą, wyjąłem kabel plusowy ( ten z przekaźnika ) który był pod światłami mijania i dotknąłem nim do plusa na akumulatorze Ledy pięknie gasną czyli przekaźnik dostając 2-gi plus prawidłowo je wyłącza
                    – pytanie tylko dlaczego kiedy przekaźnik dostaje drugi plus ze świateł ich nie wyłącza w końcu „plus jest plusem” ??? i to jest moje pytanie miał tak ktoś ? jest jakieś rozwiązanie co z tym zrobić ? czy może jednak komputer za to odpowiada sterując dopływem prądu do świateł czy to pozycyjnych czy mijania.
                    Nigdy nie polemizuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swego poziomu, a potem pobije ... Rutyną ...

                    Komentarz


                    • #11
                      Sie ma
                      Odebrałem ledy z reklamacji i co się okazało że dalej swiecą przy załączonym silniku i załączonymi światłami mijania. Ale krzygaj podesłał mi temat i mam tak samo jak własnie opisany temat. Podłączyłem kondensator między minusem akumlatora a plusem na pastojówki czy światła mijania i działa!!!!! tzn przy zapalonym silniku i światłach mijania ledy się wyłanczają całkowicie i już nie ma tego lekkiego świecenia. Może rob66 zrób tak samo i zobaczysz czy zadziała.
                      I tak myśle kończe mój temat. Jeśli ktoś ma pytania niech pisze.

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam
                        możesz (jak dla mnie) opisać dokładniej bo nie qumam :shock: :
                        "Podłączyłem kondensator między minusem akumlatora a plusem na pastojówki czy światła mijania i działa" czyli połączyłeś kablem minus z akumulatora do plusa z postojówek ???? i na kablu wpiąłeś kondensator ? a jeszcze napisz jaki to kondensator bo jak dla mnie to "czarna magia" :shock: takie ustrojstwa
                        pozdrawiam
                        Nigdy nie polemizuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swego poziomu, a potem pobije ... Rutyną ...

                        Komentarz


                        • #13
                          Rob66, nie wiem czy czytałeś to co wysłałem, ale miałem tak samo - na dole wskazanego posta masz gotowe rozwiązanie :twisted:
                          Moja Skodzina

                          Skoda Octavia II -
                          Opel Astra III -

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez krzygaj
                            Rob66, Wielkie dzięki kolego - tak jak opisałeś - kondensator - rozwiązuje problem - szerokości i pozdrawiam :
                            Nigdy nie polemizuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swego poziomu, a potem pobije ... Rutyną ...

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Rob66
                              pytanie tylko dlaczego kiedy przekaźnik dostaje drugi plus ze świateł ich nie wyłącza w końcu „plus jest plusem” ??? i to jest moje pytanie miał tak ktoś ? jest jakieś rozwiązanie co z tym zrobić ? czy może jednak komputer za to odpowiada sterując dopływem prądu do świateł czy to pozycyjnych czy mijania.
                              bo to nie jest traktor, wszystkie światła sterowane są przebiegiem modulowanym PWM
                              i ten "plus" nie jest zwykłym stałym +12V

                              zamiast wykonać to na ori rozwiązaniach, tylko kodowaniem, to sie bawicie w jakieś druty z norauto :|
                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                              poprzednie modele:
                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X